marea ajungere

Pentru ca deja a trecut aproape o luna de la marea ajungere, scurtam post-ul!!

Paris - o noapte la un mic hotel, plecare precipitata dimineata la 10. La Starbucks exista o chestie care se numeste "Cafetière à piston", super bun pentru o cafea matinal-tarzie in 3.

Pe drumul pana la Toulouse cu trenul am citit o chestie de revista sau revista de chestie care se lauda cu un test comparativ intre 240 de laptop-uri.. super, sa vedem ce vom cumpara..

M-am trezit la Toulouse in gara la 12 noaptea fara bagaj.. genial, imi furasera geanta cel mare de cala:19kg, fara roti sau curea de umar. Pe care il lasasem la capatul vagonului, etichetat, in spatiul pentru bagaje ca orice pasager cuminte.

Adaug ca datorita plecarii precipitate aveam inauntru cureaua primita cadou in care imi tineam o parte din bani, 2 sticle de vin si 2 cartuse de tigari.
Eu daca as fi hot m-as super felicita pentru o afacere ca asta. Daca as fi victima(si sunt) i-as jupui de vii.

De atunci insa au trecut 3 declaratii la SNCF si politie, s-au mai intamplat multe si am luat viata de la 0. Golut ca atunci cand m-am nascut.

Ar trebui sa imi iau un alt nume?

0 comments:

Categories