call center

Am vazut la viata mea diverse sisteme de call-center si tool-uri confidentiale de back-office pentru evaluari apeluri, statistici samd

In schimb inca sunt uimit de ce mi se intampla in dimineata asta. Am sunat pentru a scurta birocratia si cozile de asteptare si, evident, pentru ca traiesc pe baza de adeverinte si diverse foi volante trebuia sa discut cu cineva uman despre cazul meu.

Am trecut prin nu mai putin de 6 optiuni in meniul vocal. Mi s-a recomandat de 7 ori sa merg la un sediu. Sistemul de sanatate francez e un intreg univers care se misca cu viteza melcului. Am de trimis o declaratie "sur honneur" prin posta. Am exersat indelung pronuntarea cifrelor si a prenumelui compus.

Ma gandesc cu groaza cum s-ar putea descurca cineva care nu vorbeste limba.

0 comments:

Categories