mi se zbate un ochi

Dupa cum zice titlul, mi se zbate un ochi. Dreptul. Sper ca nu e pe fond nervos si e semn de bine, pentru ca 2009 ar trebui sa fie un an bun dupa un 2008 cu pierderi pe toate planurile.

Din motive urgente am fost la Bucuresti si undeva langa Sibiu week-endul asta. Romania mi-a facut bine si capitala mi s-a parut foarte urata. Urata si primitoare in acelasi timp, ca o femeie pe care o cunosti de ani buni si pe care o inseli pentru perioade lungi de timp, doar ca sa te intorci si sa o gasesti plina de acealsi defecte familiare.

Si cu aceeasi oameni pe care ii iubesc si care m-au primit cu bratele deschise. Imi pare rau fata de ei ca am fost deprimat si nu am reusit poate sa le dau o stare de bine..

Odata intors, n-am reusit sa intru deloc in spiritul Craciunului. Nici macar in spiritul comercial desi mi-am cumparat un telefon nou pentru a fi sunat pentru interviuri. Dar vreau sa ii scriu lui Mos Craciun, pentru ca nu i-am scris niciodata si cred ca am macar o data dreptul.

Printre dorinte, vreau de fapt vreau sa plec din orasul asta in care acum e cam frig si e cam fals si mi s-au intamplat chestii nashpa.

Orasele mici sunt un pic false in general pentru ca oamenii se pot reintalni pe strada atunci cand nu sunt bine imbracati si in cea mai buna dispozitie.

Astazi Liviu isi cumpara vin fiert in Marché de Noel din centru si m-am uitat la unghiile sud-americanului care vindea vin fiert. Brrr..

1 comments:

Anonymous said...

si eu stau in franta :))

Categories