aberatii²

Ok, m-am hotarat sa postez cateva aberatii de-ale mele, in general gandite atunci cand stau noaptea si vorbesc cu copacii din periferie bine pilit.

Asta cu pila oricum nu mi s-a mai intamplat de ceva vreme. Nu de alta, dar am ajuns la concluzia ca e destul de trist sa faci asta din plictiseala. Unde mai e adrenalina ideii ca trebuie sa te trezesti NEAPARAT dimineata urmatoare si senzatia de fruct oprit?

Asa..

Printre alte chestii uber-tehnice pe care le fac si care nu intereseaza pe nimeni in afara de mine, exa²(adica de 2 ori exä) si vro 2 profi worldwide incerc sa imi instalez un UbuNtu in masina virtuala si nu merge nici iNpins de la spate.

Printre chestii bune care mi se intampla, am in sfarsit un stagiu. Aproximativ ce imi doream, ramane sa imi descopar noua casa pe care o sper cu baie in camera de data asta.

6 luni de Paris sper eu nici degreaba, dar nu foarte incarcate profesional, ci sentimentalo-de-descoperire-si-explorare, in care sa vina multa lume (evident cititorii blogului) si sa stam la povesti si seminte Nutline nopti intregi.

Mi-am propus sa incerc sa urc in Turnu Eiffel pe scari. Cica se poate si deja am inceput sa ma antrenez la metrou aici sa nu mai iau rulantele.

0 comments:

Categories