gi es em

Cred ca trebuia sa ma nasc in alta epoca si sa spun sarumana la centralista satului cand sun.

Telefonul pe care il am acum (nu cunosc ce model e, decat ca e un Nokia alb de domnisoara sa scriu mesaje mai repede) nu ar trebui sa aiba ecran, pentru ca am cam o singura persoana care ma suna si doar recent am inceput sa ma joc o chestie cretina cu bile in metrou, sa bat recorduri peste recorduri.

Singurul joc pe care am reusit vreodata sa il termin a fost Bounce de la Nokia, unde un balon se
marea si se micsora in functie de cum sareai pe pompa. Genial, ce mai..

Asta m-a convins clar ca nu am nevoie de iPhone, Android si HTC. Poate doar pentru wifi. Fuck tehnologia secolului 21:)

Dar cea mai tare faza e ca nici propriul numar nu mi l-am stiut timp de 3 luni, pana in seara asta cand am reusit sa-l scriu din memorie auditiva in franceza la sfarsitul unui mail

Facem un test acum, si rog pe toti care citesc post-ul sa imi dea un beep pe nr. de Romania. Da, chiar acum!

0 comments:

Categories