Just one of the reasons

E ora 12 jumatate noaptea. Ar trebui sa dorm si probabil ca o sa fac asta in curand desi siesta de dupa-amiaza mi-a stricat programul.
Ungurul nu raspunde la telefon sa ii spun la multi ani. Da' il prind eu treaz:)

Am ramas fara tigari si fara foi de rulat. Si in Paris, miezul lumii dupa cum cred majoritatea oamenilor de aici, am 5 locuri de unde pot sa imi cumpar. Link. De altfel articolul abordeaza cu mult umor situatia. Daca erau gume de mestecat sau acadele gaseam 10-15 locuri in loc de 5. Deci tot aia.

Am invatat sa am rabdare, sa inteleg foarte multe si sa fiu open-minded fata de atitudini nu prea liberale, dar cred ca mi-ar trebui mult mai mult ca sa ma adaptez 100%. Ceea ce nu se va intampla niciodata, pentru ca nu am chef.

Deci, next stop??

0 comments:

Categories