Erasmus stories

E o seara de miercuri.

Norvegianca-al-carui-nr-de-tel-il-am ma bate la baby-foot. Beau a 4a bere, am uitat foile de rulat tigari acasa, dar gasesc pana la urma la Alex. Alex vine din Portugalia, are o fata de baiat cuminte si deja isi face griji ca nu o sa poata ramane mai mult timp departe de parinti, asa cum ar vrea.

Barmanul ma cunoaste, luni am venit singur sa beau o bere si sa ma uit la Canal+ pus pe mute. Atat de ciudat ca nu a putut sa se abtina sa nu ma intrebe ce caut acolo. La raspunsul meu 'berea' am ras si uite asa inca un om care imi stie povestea, sau o parte din ea.

Discut cu Vali despre nemurirea sufletului si femei. Tipul din State vorbeste despre Obama, povesti din ghetto NYC si despre prietenul lui Mihai:roman, lumberjack si coleg de facultate. Ca multi altii, vrea sa ajunga la Bucuresti. Cel putin pentru femei. Toti vorbesc despre italieni si despre cum reusesc aia sa isi gaseasca cate 2 tipe pe seara :)

Poloneza de langa mine(Katerina,oare?) imi povesteste cum ea face Information et Communication. Eu fac Informatique et Communications, dar nu asta e important. WTF, let's not fuck. Ucraineneanul de langa noi tranteste paharul pe masa, in cel mai pur stil. Votca cu sirop de menta. Radem si bookmark-uiesc deci sa il cooptez in viitor pentru o seara de alcool nostalgic tipic aroma est-europeana.

Sunt curios peste ce o sa mai dau miercurea care vine.

1 comments:

Mr. Pink said...

Mi-e dor sa beau o bere cu tine sa ne intrebam daca noi suntem ciudati si ceilalti normali sau e invers.
Ti pupa tata!

Categories