oferta la gigacalorie

Luni seara intr-un bar am ajutat o tipa sa rupa scotch de pe perete in timp ce asteptam la baie si am convins-o sa imi cumpere o bere in schimbul unui pachet de tigari. Tigari cumparate cu dedicatie de Tode din Andorra.
Nimic special pana acum. Detaliu: Lena(numele fetei) avea un piercing discret pe nas/in nas. Mi-a marturisit ca are un prieten motociclist ceva mai tarziu.
Asta combinata cu un shot de hidromel din partea casei+apel telefonic din tara 30 min m-au facut sa ajung la metrou, la mine in camera si sa ma izolez 36 ore in fata lui Tannenbaum.

Azi am avut examen de la 8 dimineata si am reusit sa ma trezesc singur. Devin bulimic, mai bine zis pofticios de mancare, cu izolarea asta cred ca am pus 2 kile mancand din ora in ora.
Trebuie sa imi ridic noul card.
Cu noul card voi putea manca mult fast food.
Trebuie sa imi ridic noul card.
Cu noul card imi voi lua meniu quick maxi offre étudiant.
Trebuie sa imi ridic noul card.
1600kcal

1 comments:

Razvanica said...

BTW, au menu etudiant si la Subway :))

Categories